Koret er for dig, der er glad for og har lyst til at udfordre stemmen sammen med andre sangglade kvinder og mænd. I timerne synger vi enstemmige og flerstemmige sange - på både dansk og engelsk. Det forventes af korets medlemmer, at man kan synge rent og er indstillet på at synge flerstemmigt kor. Vi sørger for både at berøre rytmiske og klassiske sange. Vi kommer også ind på, hvordan man bruger kroppen optimalt i sang, så man ikke bliver hæs og træt efter timerne.
Vi stræber desuden efter at kunne holde en hyggelig sæson-afslutnings-koncert for vores nærmeste.

Munkebjergskolen
Fengersvej 6