Uhmmm - engelsk vingummi, flødekarameller og fudge! Denne aften er for dig, der elsker søde sager, du får masser af lækkerier med hjem - og du må gerne smage undervejs :-) - og du får opskrifter med hjem. Husk bøtter til det færdige slik.

Falkenborgskolen
Ved Kirken 1

25-04-2024 kl. 17:30
Jutta Pallesgaard
Skolekøkkenet, bygning F

LOF Frederikssund
E: frederikssund@lof.dk

Fra 6 år. Du deltager med barnet. Oplagt hygge til efterårsferien (lørdag uge 41) sammen med en bedste, moster el lign. :-)

Yndige cupcakes og farverige enhjørninge som små eventyrkager. Unicorns er bare populært blandt børn, og på denne dag nyder i tiden i køkkenet sammen. I bager, laver frostning og fondantpynt, sprøjtepose med forskellige farver i, en swirl med smørcreme, horn og ører.

Husk at medbringe bøtter/beholdere til jeres kager, samt forklæde og håndmikser.
Du skal regne med en udgift til ingredienser på ca. 60 kr. pr. person, som afregnes direkte med underviser.

Tilmeldingen er for 1 voksen + 1 barn. Når du har betalt for jer, sender du en mail til os med info om barnets navn og fødselsdato, eller står barnet ikke på holdet. Mail: frederikssund@lof.dk
Er du ikke barnets forælder og er barnet under 16 år, kræves samtykke af forældremyndighedsindehaver. Send samtykke til os via mail.

Falkenborgskolen
Ved Kirken 1