Et hold for dig, som gerne vil passe på din krop og lindre smerter og gener vha. bevægelse, balance- åndedræt- og kredsløbstræning og ved at smøre leddenes bevægelighed. Alle øvelser er stående, gående eller siddende.Du skal ikke ned og ligge på gulvet.Du lærer, hvordan kropsbevidsthed kan hjælpe dig i hverdagen med at forstå og tilpasse dine bevægelser.
Holdet er for dig, der har svært ved at følge tempoet på træningshold og som gerne vil være stærkere og smidigere.
Den hensyntagende undervisningen tilpasses, så der tages individuelle hensyn til de enkelte deltagere. Der undervises på små hold (max. 7 deltagere).
Alle lektioner afsluttes med afspænding, som giver ro i krop og sjæl.
Kurset er åben for alle, men deltagerne skal være selvhjulpne.

Mødestedet
Nygade 31

02-05-2024 kl. 12:30
Lille sal

E: post@gokvest.dk

Undervisning i varmt vand er med til at lette smerter i led og muskler. Varmt vand bærer, støtter og lindrer. Derfor kan øvelserne udføres mere intensivt og med større udbytte.
Undervisningen bygges op omkring bevægelse, balance- og kredsløbstræning. Det giver leddene større bevægelighed. Bassindybden er fra 125 til 155 cm, og vandet er 36 grader varmt.Der er tale om hensyntagende undervisning målrettet deltagere (max 7) med gigt- led- og muskelsmerter samt andre problemer i bevægeapparatet, hvilket betyder, at der tages hensyn til den enkelte deltagers behov.

02-05-2024 kl. 14:00

02-05-2024 kl. 14:40

02-05-2024 kl. 15:20

E: post@gokvest.dk

Vi besøger Brande Højskole, hvor vi får en rundvisning og hører om højskolen v/Mette Dyhrberg.
Vi slutter af med sangtime og kaffe.

Der er samkørsel fra Lidl.

Nærmere information kommer senere

Brande Højskole