"Hensyntagende bevægelse og afspænding i varmt vand" - Kursus i Billund

Undervisning i varmt vand er med til at lette smerter i led og muskler. Varmt vand bærer, støtter og lindrer. Derfor kan øvelserne udføres mere intensivt og med større udbytte.
Undervisningen bygges op omkring bevægelse, balance- og kredsløbstræning. Det giver leddene større bevægelighed. Bassindybden er fra 125 til 155 cm, og vandet er 36 grader varmt.Der er tale om hensyntagende undervisning målrettet deltagere (max 7) med gigt- led- og muskelsmerter samt andre problemer i bevægeapparatet, hvilket betyder, at der tages hensyn til den enkelte deltagers behov.

02-05-2024 kl. 14:00

02-05-2024 kl. 14:40