"Body balance - Beder" - Kursus i Aarhus

Gennem min træning er det vigtigt for mig at inspirere folk til at komme tilbage til deres KROP og få RO i sindet.Grundstrukturen er fra Body-SDS, som meget systematisk og grundigt gennemarbejder alle dine LED, MUSKELGRUPPER og ORGANER.Jeg har taget elementer fra YOGAEN ind i træningen, som vil smidiggøre dine muskler, så de bliver lange og bløde men også stærke.VEJRTRÆKNING er en vigtig del af træningen. Du vil lære forskellige teknikker at trække vejret på.Træningen er designet til det MODERNE menneske med et stillesiddende job, som mangler bevægelse.Træningen er enormt FOREBYGGENDE, SMIDIGGØRENDE og STYRKENDE.Alle kan være med, GAMLE som UNGE, TRÆNEDE som UTRÆNEDE, da øvelserne er designet på en måde, så du selv bestemmer belastningen og dermed modererer øvelserne til din krops GRÆNSER og BEHOV.Hver undervisningsgang vil være lidt forskellige, da vi går i dybden med en specifik organ-gruppe, som kan aktiveres gennem forskellige muskelgrupper og ledgrupper. Nogle gange er det mere relevant med flere yogaøvelser og andre gange med flere Body-SDS øvelser, afhængig af hvilket element vi går i dybden med.Medbring yogamåtte.

Elmosevej 10, Fløjstrup

06-05-2024 kl. 16:45
Celinah Malue Jakobsen
24-175A

Fælles Fritid
E: info@faellesfritid.dk

Gennem min træning, er det vigtigt for mig at inspirere folk til at komme tilbage til deres KROP og få RO i sindet.Grundstrukturen er fra Body-SDS, som meget systematisk og grundigt gennemarbejder alle dine LED, MUSKELGRUPPER og ORGANER.Jeg har taget elementer fra YOGAEN ind i træningen, som vil smidiggøre dine muskler, så de bliver lange og bløde men også stærke.VEJRTRÆKNING er en vigtig del af træningen. Du vil lære forskellige teknikker at trække vejret på.Træningen er designet til det MODERNE menneske med et stillesiddende job, som mangler bevægelse.Træningen er enormt FOREBYGGENDE, SMIDIGGØRENDE og STYRKENDE.Alle kan være med, GAMLE som UNGE, TRÆNEDE som UTRÆNEDE, da øvelserne er designet på en måde, så du selv bestemmer belastningen og dermed modererer øvelserne til din krops GRÆNSER og BEHOV.Hver undervisningsgang vil være lidt forskellige, da vi går i dybden med en specifik organ-gruppe, som kan aktiveres gennem forskellige muskelgrupper og ledgrupper. Nogle gange er det mere relevant med flere yogaøvelser og andre gange med flere Body-SDS øvelser, afhængig af hvilket element vi går i dybden med.Medbring yogamåtte.

Elmosevej 10, Fløjstrup

06-05-2024 kl. 18:15