"Skulpturskolen" - Kursus i Skanderborg

På kurset arbejder vi med skulptur i mange forskellige materialer. Ler, ståltråd, træ, skrot, gips mm.
Kurset er sjov og alvor. Vi snakker om tingene, og former i fællesskab indholdet, men du kan forvente et los i r.....  -  på den gode måde :-)Hvad er skulptur- ja hvad er Kunst... Vi kommer vidt omkring med forskellige opgaver og øvelser, og du lærer både at lave skulptur og formulere dig omkring det.Kurset er både for dig der er nysgerrig på skulptur, eller som har arbejdet med det i flere år og har lyst til flere udfordringer, og måske har du ambitioner om censurerede udstillinger.Prisen er incl. materialer. Dog ikke bronze, som koster ca. 350,- pr kg !Tilmelding direkte hos underviseren Thomas Andersson på mail: t.andersson@mail.tele.dk eller pr. telefon 5067 4212.

Skulpturskolen
Mesingvej 4