"Knudsøkoret" - Kursus i Skanderborg

Knudsøkoret er et blandet kor som har base i Ry. Koret er 50 år gammelt, men er i stadig udvikling og ikke bange for at tage udfordringer op. Vi elsker at komme ud og optræde, derfor har vi fokus på det udadvendte. Repertoiret er meget blandet, så der er lidt for enhver smag. Hovedvægten ligger på dansk musik, men vi synger også gerne engelsk, svensk og latin mm. Rytmisk, klassisk, nyt og gammelt, der er plads til det hele. Koret giver koncerter flere gange om året, primært til jul og forår, men vi synger også til flere mindre arrangementer. Ind i mellem tager koret ud at rejse, og møder andre kor, og får nye oplevelser. Du kan også få mere at vide hos korleder Lisbeth Sangill tlf.: 24 60 00 41 eller formand, Pernille Schirmer på mobil: 25 77 14 05.
Pris afhængig af deltagerantal. Hjemmeside: www.knudsoekoret.weebly.com

Mølleskolen
Skanderborgvej 50