"Yoga og afspænding i Yogahuset" - Kursus i Odense

Onsdag 10.00-11.30Yoga kan udføres blidt eller kraftfuldt, langsomt eller dynamisk. Udfordringen er at anstrenge sig uden at forcere og at forbedre den fysiske formåen på en varsom måde. Når præstationstrangen bliver lagt til side, oplever du en fysisk og psykisk lindring, i takt med at vitaliteten og velværet stiger. Hver øvelse er bygget op i sekvenser - fra den nemme udførelse til den mere krævende, så alle kan være med. Bemærk at holdskift er muligt. Se mere på www.yogahuset.dkTilrettelagt for begyndere og let øvede.

Yogahuset
Vestergade 17 1.

03-04-2024 kl. 10:00
Konstantin Georg Konstantinou
Salen

DOF Paarup Aftenskole
E: info@paarupaftenskole.dk

Onsdag  kl. 17.00 - 18.30Yoga kan udføres blidt eller kraftfuldt, langsomt eller dynamisk. Udfordringen er at anstrenge sig uden at forcere og at forbedre den fysiske formåen på en varsom måde. Når præstationstrangen bliver lagt til side, oplever du en fysisk og psykisk lindring, i takt med at vitaliteten og velværet stiger. Hver øvelse er bygget op i sekvenser - fra den nemme udførelse til den mere krævende, så alle kan være med. Se
mere på www.yogahuset.dk                                                                                                                                  Bemærk at holdskift er muligt.Tilrettelagt for begyndere og let øvede.

Yogahuset
Vestergade 17 1.