"Tværfløjte" - Kursus i Odense

Tværfløjten, i daglig tale kaldet fløjten, hører til blandt træblæseinstrumenterne, fordi den oprindeligt var lavet af træ. I dag er den oftest lavet af sølv, og klangligt passer den godt til mange genrer. Har du spillet tværfløjte som barn, men ikke rørt fløjten i flere år, så har du nu muligheden for at få gang i fløjtespillet igen. Eller måske har du bare lyst til at prøve at spille tværfløjte, selvom du aldrig har spillet et instrument før? Uanset om du har spillet før eller ej, er der plads til dig, for undervisningen tilrettelægges ud fra den enkelte deltagers niveau, og både begyndere og øvede er velkomne! Læreren hjælper gerne med at skaffe instrument.I undervisningen tager vi udgangspunkt i den klassiske musiks enorme fløjterepertoire, og vi arbejder med både blæseteknik, nodelære og repertoirekendskab, ligesom vi også vil spille nogle af de melodier, du selv kender i forvejen.

Paarup Aftenskole
Pakhusgården 18