"Seniormandskoret Metal, Odense" - Kursus i Odense

Seniormandskoret Metal Odense består af ca. 25 mand, hovedsageligt smede Emeritus i alderen 65 til 95 år, p.t. er gennemsnitsalderen ca. 78 år.
Korets dirigent er Ulf Starup, pianist og Jazzbasunist, medvirkende i revy og kabaretsammenhæng og korleder for flere kor på Fyn
Repertoiret er bredt fra arbejdersange, danske sange, opera, operette, Swing Jazz, Blues og ældre Evergreens.
Koret synger helst på dansk, så mange tekster er finurlige og uhøjtidelige fortolkninger af musik & tekst fra Beatles, Elvis, Rod Stewart, Arlo Guthrie, Bertholt Brecht m. fl.Koret synger til 1. maj, på plejehjem, i ældreklubber, ved private arrangementer og til aftenskolens arrangementer i kulturmaskinen & rådhushallen m. m. Koret deltager i landsstævner for Metalkor, sidst i Holstebro. Vi synger mest af alt for at have det rart og mødes i fællesskabet omkring sangen.
Sidst men ikke mindst: Der er altid plads til en til – vi synger for livet – kom og prøv!Kontakt: olecarlsen@msn.com – 30680636 – tirsdage 10-12:00 Østerbæksvej 92 Odense 5000 M

Metals Aktivitetshus
Østerbæksvej 92