"Master class i finere madlavning - ulige uger" - Kursus i Odense

Finere madlavning - moderne, let og elegant

Friske råvarer – tilberedt lige før de skal spises. Det er måden at gøre det på!
Kurset tager udgangspunkt i torvekøkkenet, hvor de klassiske tilberedningsmetoder danner basis for finere madlavning med et tvist af det moderne, lette og elegante internationale køkken. Kombineret med fantasi, de nyeste tendenser i kokkeverdenen, klassiske tilberedningsmetoder, billige cowboy-tricks og fede fiduser, der får resultatet til at blive i top hver gang. Hver gang laver vi en eller to retter, som serveres med drikkevarer til.
Kurset gennemføres som et mesterlæreforløb, hvor underviseren guider kursisterne igennem opskrifterne både teoretisk og praktisk. Kurset henvender sig både til øvede ”kokke” og nybegyndere.
Udgifter til råvarer kr. 240 pr. gang afregnes direkte med underviseren, der er kok og kogebogsforfatter.

Næsby Skole
Skolevej 9