"Italiensk - Niveau 2-3" - Kursus i Odense

Italiensk niveau 2-3 (kræver kendskab til de 500 hyppigst anvendte basisord)Oplæsning, oversættelse, konversation, øvelser og grammatik.Grundbog: Passaparola 1, lektion 14 - Passarola 2, lektion 35 og Capito 2, lektion 23-35På kurset får du indlært det italienske basisordforråds 1200 hyppigst brugte ords udtale, betydning, bøjning og brug, hvorved du får god mulighed for  at opbygge dit italienske ordforråd og lære at føre enklere ukomplicerede samtaler på sproget. Du vil lære:At kunne forstå simple instruktioner og spørgsmål.
At kunne klare dig i nemmere dialoger om dagligdagsemner f.eks. på hotel, restaurant, arbejde og i private sammenhænge.
At kunne forstå de væsentligste informationer i almindeligt,  men langsomt talt sprog,
At kunne udtrykke dig på et elementært sprog i dagligdagssituationer.
At kunne give enkle instruktioner og deltage aktivt i en simpel samtale om almindelige dagligdagsemner.
At kunne udtrykke forskellen mellem nutidige, datidige og fremtidige hændelser.
At kunne læse og forstå korte, nemmere tekster i deres helhed samt finde specifikke informationer i mere avancerede autentiske tekster.
At kunne læse og forstå almindelige formularer, spisekort, køreplaner til tog, bus m.m.
For at kunne følge italienskundervisningen på 2. niveau skal du have kendskab til det italienske basisordforråds 500 hyppigst anvendte glosers betydning, bøjning og brug (dog kun verbernes bøjning og brug i tiderne 'presente' og 'passato prossimo' i måden 'indicativo' i diateserne 'attivo' og 'medio').

22-04-2024 kl. 16:30
723003 A