"Italiensk - Niveau 1" - Kursus i Odense

Italiensk niveau 1 (kræver ingen forkundskaber)Oplæsning, oversættelse, konversation, øvelser og grammatik.Grundbog: Capito 1, lektion 1-22. Passaparola 1, lektion 1-14På kurset får du indlært det italienske basisordforråds 500 hyppigst brugte ords udtale, betydning, bøjning og brug, hvorved du får god mulighed for at opbygge et mindre italiensk ordforråd og lære at føre meget enkle samtaler på sproget. Du vil lære: At både kunne forstå og udtrykke dig på et meget elementært niveau og give simple oplysninger om f.eks. dig selv og dine familie- og arbejdsforhold.
At kunne klare dig nogenlunde i meget elementære dagligdagssituationer som indkøb, restaurantbesøg m.m.
At kunne stille og besvare de mest elementære spørgsmål i basale dagligdagssituationer,
at kunne læse og skrive enkle sætninger om almindelige dagligdagsemner som familieforhold, bolig og fritid.
At kunne præsentere dig selv og andre.
At kunne læse f.eks en almindelig menu og udfylde almindelige formularer f.eks. på hotel eller turistbureau.

22-04-2024 kl. 16:30
723001 A