"Blid Bevægelse - Move & Flow" - Kursus i Odense

Fredag kl. 10.15-11.45 Føler du dig stiv, rusten eller øm i kroppen? Vil du gerne opnå større smidighed? Har din kropsholdning brug for et løft? Så kan undervisningen på dette hold hjælpe dig godt på vej.  Vi laver øvelser der: -     opløser spændinger i kroppen-     smører led og bindevæv -    øger smidigheden -    giver muskelstyrke -    øger balanceevnen -    giver bedre jordforbindelse -    styrker en stabil kropsholdning Vi bevæger os til rytmisk musik eller stille og afslappende toner. Vi veksler mellem strukturelle øvelser og mere frie bevægelser.  Vi varmer kroppen op med bløde, fjedrende og svingende bevægelser. Vi arbejder meget med langsomme glidende og flydende bevægelser (Flow). Vi bruger sanserne og fokuserer opmærksomheden. Vi slutter af med afspænding, hvor krop og sind finder ro og hvile.

Paarup Aftenskole
Pakhusgården 18