"Balance og bevægelse - handicapundervisning" - Kursus i Odense

Mandag kl. 11.00-12.00Holdet er for dig, der gerne vil holde dig i gang og bedre din fysik og balance. Vi laver øvelser for hele kroppen og har både fokus på styrke, bevægelighed og balance. En del af træningen består af øvelser på gulv og du skal derfor kunne komme op og ned fra gulvet, evt. med hjælp.Der er en afslappet stemning på holdet og plads til grin og hyggeligt samvær. Holdet er for deltagere med gigt eller andre bevægelsesvanskeligheder.Deltagerne skriver i en erklæring under på, at de er handicappede i relation til emnet.

Sundhedshuset Paarup
Paarupvej 15
5210 Odense NV

29-04-2024 kl. 11:00
Charlotte Ebsen
Salen

DOF Paarup Aftenskole
E: info@paarupaftenskole.dk

Torsdag kl. 13.00-14.00Holdet er for dig, der gerne vil holde dig i gang og bedre din fysik og balance. Vi laver øvelser for hele kroppen og har både fokus på styrke, bevægelighed og balance. En del af træningen består af øvelser på gulv og du skal derfor kunne komme op og ned fra gulvet, evt. med hjælp.Der er en afslappet stemning på holdet og plads til grin og hyggeligt samvær. Holdet er for deltagere med gigt eller andre bevægelsesvanskeligheder.Deltagerne skriver i en erklæring under på, at de er handicappede i relation til emnet.

Sundhedshuset Paarup
Paarupvej 15