"Beklædningssyning" - Kursus i Nordfyns

Har du lyst til at få mere gang i symaskinen og sætte dit helt eget personlige præg på garderoben, eller savner du indpiration og vejledning, så kom med ognyd nogle hyggelige og inspirerende timer sammen med andre syglade. Her tager vi udgangspunkt i lige netop dine ønsker og ideer, og der er plads til at lade kreativiteten blomstre.
Jeg medbringer et lille udvalg af modeblade og mønstre , men medbring gerne eget mønster, hvis der er noget bestemt, du gerne vil lave.
Har du tøj, der bare hænger i skabet, så kunne det jo være oplagt at give det nyt liv med lidt omforandringer eller skabe noget helt andet.
Måske du gerne vil sy noget til boligen, børnene eller børnebørnene? Det kan selvfølgelig også lade sig gøre, - kun fantasien sætter grænser.
Kurset er for alle, da undervisningen er individuel, så om du er begynder eller øvet har ingen betydning. Du skal bare have lyst til at sy.
Bemærk: Du skal selv medbringe alle materialer- snitmønster, stof, lineal, mønsterpapir, målebånd, sakse, knappenåle, synål, tråd, indlægsmaterialer osv
Har du spørgsmål inden kursusstart, er du altid velkommen til at skrive til underviser på mitzinielsen@hotmail.com
HVERANDEN TORSDAG.
Pris: kr 920,-
Tilmelding: tlf 20866653 eller nordfyn@lof.dk

Søndersøskolen
Nordmarksvej 2
5471 Søndersø

12-09-2024 kl. 18:00
Mitzi Nielsen
Søndersøskolen, lokale 10, håndarbejde

LOF Nordfyn
5462 Morud
T: 20866653
E: nordfyn@lof.dk

Har du lyst til at prøve kræfter med at sy dit eget tøj.
Kjoler i jerseystoffer hitter mere end nogensinde, så hvorfor ikke lære at sy dem selv med dit eget personlige touch.
Du vil lære at tegne mønstre af og tilrette efter dine personlige mål.
Kurset er for både begyndere og øvede. Så kom og nyd nogle timer sammen med andre syglade piger.

Slettens Skole
Skolegade 12