"Hatha yoga med særlig fokus på styrke m/ Lene Tvedegaard" - Kursus i Køge

Yogaklassen vil indeholde tre hovedelementer: styrke, fleksibilitet og mindfulness, hvor styrke vil have særlig fokus på dette hold. Vi dyrker alle de klassiske yogastillinger (Asanas) med en fleksibel, sensorisk og undersøgende tilgang. Som yogi går du individuelt ind i yogasekvenserne med fokus på at lytte til din krop.

Derfor kan alle være med, mænd og kvinder, øvede og uøvede. Hatha klassen indeholder styrkende sekvenser (med styrke af kerne muskulatur og sved på panden), flow, sekvenser der øger fleksibilitet, eksperimenterende elementer, åndedræts sekvenser (Pranayama), og der afsluttes altid med afspænding (yoga Nidra/Savasanas).

Dette hold vil i særlig grad opbygge din fysiske styrke gennem yoga-stillinger og yoga-flow sekvenser. Samtidigt vil du opleve, at yogaen balancerer hele dit væsen, øger din energi, og giver en oplevelsen af indre ro og balance.Medbring: Yogamåtte, evt. 2 yogablokke, varmt tæppe, evt. drikkedunk og varme sokker.

Foredragssalen, Ølby
Ølby Centret 55