"Tysk 5. semester (B1)" - Kursus i København

Læringsmål til 5. og 6. semesterEt niveau varer cirka 60 lektioner hos AOF og gennemføres i løbet af to semestre.Læringsmålene herunder gælder hele niveauet ”øvede”. Vi går i gang med læringen på dette niveau på 5. semester, mens du skal forvente, at vi er nået et stykke ad vejen, hvis du først kommer fra 6. semester. Alle vores sprogkurser er åbne for nye deltagere, hvis blot dit niveau passer til kurset.Du kan få råd og vejledning til at vælge det rigtige niveau hos underviseren. I løbet af 5. og 6. semester lærer du at:
Forstå det meste i en almindelig samtale
Følge med i radio- og tv-udsendelser
Indgå i en dialog om almindelige, dagligdags emner
Forstå det meste af indholdet i en tekst på et almindeligt niveau
Forstå de væsentligste ting i mere avancerede tekster

Deltagere er velkomne til at kontakte underviseren for nærmere information på mail: lyduch@mail.dk

Frederiksberg og Københavns kommune giver forhøjet tilskud til særlige grupper. Hvis du vælger prisen for særlige grupper, så erklærer du på tro og love, at du er enten studerende på SU, lærling med uddannelsesaftale, på efterløn, folke- eller førtidspension, eller modtager arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp, revaliderings-, integrations- eller kontantydelse. AOF kan kræve dokumentation herfor ved tilmelding eller senere.

Skolen på Nyelandsvej
Nyelandsvej 23