"Tegning for begyndere og let øvede" - Kursus i København

Vil du lære at tegne? På dette tegnekursus arbejder vi med de grundlæggende teknikker som perspektiv, proportioner, skravering og skygge. Vi tegner efter opstillinger, fotografi eller model. Der tages udgangspunkt i tegning med blyant på papir. Materialer er ikke inkluderet i prisen. Undervisningsmaterialet vil blive sendt digitalt på e-mailFrederiksberg og Københavns kommune giver forhøjet tilskud til særlige grupper. Hvis du vælger prisen for særlige grupper, så erklærer du på tro og love, at du er enten studerende på SU, lærling med uddannelsesaftale, på efterløn, folke- eller førtidspension, eller modtager arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp, revaliderings-, integrations- eller kontantydelse. AOF kan kræve dokumentation herfor ved tilmelding eller senere.

Skolen på Nyelandsvej
Nyelandsvej 23