"Tegning for alle - begyndere og øvede" - Kursus i København

Kunstskolen Larsson & Larsson
Populært hold for både begyndere og viderekomne.Vi arbejder med emner som fx komplicerede opstillinger, farvelære, komposition, portræt, croquis, landskab, huse, perspektiv i form af både faste og valgfrie opgaver. Lys/ skygge med blyant, kul og farver uddybes og der øves skravering med alle ønskede materialer,.
Alle tørfarver (evt. vand på tørfarve) kan bruges.
Der er både fælles og individuel undervisning. Man må meget gerne have sin egen plan/ emne at arbejde med. Fx: billeder i sort/ hvid, abstrakte billeder eller optagelsesprøve til en af højskolerne, alle ønsker er velkomne!
Hver enkel kursist arbejder i sit eget tempo og ud fra ens niveau udvikles ens helt unikke udtryk. Tegnetekniker og – materialer afprøves efter ønske, gerne individuelt. Der lægges vægt på at udvik- le en personlig streg.Man anskaffer selv de materialer man vil arbejde med. Hvis du vælger prisen for særlige grupper, så erklærer du på tro og love, at du er enten studerende på SU, lærling med uddannelsesaftale, på efterløn, folke- eller førtidspension, eller modtager arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp, revaliderings-, integrations- eller kontantydelse. AOF kan kræve dokumentation herfor ved tilmelding eller senere.

Christianshavns Beboerhus
Dronningensgade 34