"TeaterCamp fra 9-12 år – ugekursus i sommerferien" - Kursus i København

Brug en uge i sommerferien på at udvikle din kreativitet, styrke din selvtillid og blive en del af et fællesskab!

På teaterholdet skaber vi et trygt rum, hvor vi laver sjove lege og teaterøvelser. Gennem vores lege og øvelser skal vi øve os i at være kreative og blive sikrere i at snakke foran andre og stå på en ”scene”. Du lærer at udtrykke dig gennem forskellige dramaøvelser og -fortællinger, hvor vi leger med kropssprog, replikker og kreativitet. Sidst på ugen skal vi bruge de ting, som vi har lært, til at skabe vores egen lille forestilling.
Teater og drama har fokus på det fælles, på det kreative og på at udvikle deltagernes evner.
Holdet er både for drenge og piger, og alle kan være med, vigtigst af alt gør vi det sammen og har det sjovt!

Du vil få en sjov og lærerig oplevelse sammen med andre kreative børn – og måske får du også nye venner og veninder 😊

Medbring

En madpakke og drikkevarer til frokosten.
Hav gerne tøj på, som det er let at bevæge sig i.

Værd at vide

Undervisningen foregår fra mandag til fredag.
Tilmelding skal ske med barnets navn, og kurset er for børn uden voksne.

KBH V, Vesterbrogade
Vesterbrogade 24 B
1620 København V

01-07-2024 kl. 10:00
Daniella Ottendal Skovgaard
Sal 2

FOF København
1799 København V
E: hej@fofkbh.dk

Medbring

En madpakke og drikkevarer til frokosten.
Hav gerne tøj på, som det er let at bevæge sig i.

Værd at vide

Undervisningen foregår fra mandag til fredag.
Tilmelding skal ske med barnets navn, og kurset er for børn uden voksne.

KBH V, Vesterbrogade
Vesterbrogade 24 B