"Spansk – niveau B1" - Kursus i København

Kan du allerede tale og forstå spansk på et grundlæggende niveau, og kunne du tænke dig at blive endnu bedre til at udtrykke dig? Eller har du færdiggjort vores kursus i spansk niveau A2/A2+?
Hvordan foregår undervisningen?
På dette kursus arbejder vi især med din mundtlige udtryksfærdighed gennem samtaleøvelser, hvor du lærer at formidle dine synspunkter om forskellige emner på et rimeligt niveau. Vi arbejder også med at referere indholdet af de tekster og artikler, vi læser.
Undervejs får du også samtaletræning over emner og situationer fra hverdagen, og får evner til at skrive enkle tekster om relevante emner. Vi fortsætter med at gennemgå grammatikken som supplement til læringen. Du vil også få et indblik i den spanske kultur.
Hvem er målgruppen?
Spansk niveau B1 er for dig, der forstår hovedindholdet i dagligdagsemner samt udsendelser i radio og tv, hvor der tales klart og tydeligt. Du forstår tekster i hverdagssprog eller med relation til dit arbejde. Du kan klare de fleste situationer, der opstår ved rejser i Spanien og Latinamerika. Du kan indgå uforberedt i samtaler om hverdagsemner og kan fortælle en historie eller give et kort resumé af en bog eller film. Du kan skrive en enkel og sammenhængende tekst samt personlige breve, hvor du beskriver oplevelser og indtryk.

Skolen på Nyelandsvej
Nyelandsvej 23