"Sangundervisning" - Kursus i København

Er du vild med at synge, og vil du forfine din sangteknik?
Så er muligheden her. På dette kursus vil du få hjælp til at udvikle din stemmeteknik gennem kompetent og inspirerende stemmetræning.
På dette forløb er der særlig fokus på netop din musikalske udvikling i 45 min pr. mødegang ialt 4 gange,
Underviser Charlotte Wolfsberg har sunget siden 1986 og har undervist i sang siden hun blev uddannet på Complete Vocal Institute i 2005. Se mere på www.charlottewolfsberg.dk

Hvis du vælger prisen for særlige grupper, så erklærer du på tro og love, at du er enten studerende på SU, lærling med uddannelsesaftale, på efterløn, folke- eller førtidspension, eller modtager arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp, revaliderings-, integrations- eller kontantydelse. AOF kan kræve dokumentation herfor ved tilmelding eller senere.

Nørrebro Park Skole
Jagtvej 34