"Rytmik 2-4 år" - Kursus i København

Kom og leg, syng, dans og bevæg dig sammen med dit barn.Det er sjovt, hyggeligt og kræver ingen forudsætninger, så alle kan deltage.
Vi leger med rasleæg, flotte tørklæder, faldskærm, bolde, tæpper og meget andet godt.Rytme er et bærende element, da det understøtter børnenes bevægelser samt deres naturlige musikalitet og bevægelsesglæde.
Undervisningen tager afsæt i de tre primære sanser (vestibulær-/labyrintsansen, følesansen og muskel-led-sansen), da en god sansemotorik er fundamentet for dit barns udvikling og har stor betydning for trivsel og læring.
Alt imens vi leger, synger og har det sjovt sammen styrkes nærvær, kommunikation, motorik, musikalitet og kropsbevidsthed.
Der introduceres løbende nye sange og aktiviteter, men rytmik bygger også i høj grad på gentagelser og genkendelighed fra gang til gang, da det giver en overskuelig og tryg ramme for børnenes motoriske og musikalske udfoldelser.
Undervejs får I masser af inspiration til skønne bevægelseslege, I også kan have glæde af derhjemme.

Det hele foregår i en hyggelig og afslappet stemning, hvor børn og voksne leger og har det sjovt sammen, så det er en god idé med tøj, som det er rart at bevæge sig i for både store og små.

FAMILIESKOLEN
Nørrebrogade 14 B