"Rundvisning på Københavns Politigård" - Kursus i København

En rundvisning på Københavns Politigård indeholder både arkitektoniske og historiske fortællinger. Rundvisningen indeholder bl.a. den ikoniske runde gård, som slet ikke skulle have været rund og den firkantede gård, der i dag er mest kendt som mindegården. Alle rundvisningerne bliver varetaget af nuværende eller tidligere politifolk. De har mange godt historier om arbejdet på Politigården. Det er dog ikke alle historier, som er lige egnede for børn.

Københavns Politigård er hovedsæde for Politiet og derfor kan der opstå situationer, hvor aflysning finder sted med kort varsel.
Vi henstiller til, at man som deltager i rundvisning på Københavns Politigård respekterer Politigården som en arbejdsplads og udviser passende adfærd.

Det er IKKE tilladt at medbringe store tasker på rundvisningen og at parkere langs Politigården.

Af sikkerhedsmæssige årsager skal alle deltageres navn og adresse oplyses til politiet forud for rundvisningen. Alle deltagere skal have adresse i Danmark. OBS: Ved tilmelding af flere personer på samme tid, skal der opgives navn, adresse, telefonnummer samt email-adresse på samtlige personer. Det ikke er muligt at ændre i navne på deltagere, senere end en uge før rundvisningen.

Det er vigtigt at skrive sig på venteliste ved fyldt hold, da vi opretter nye rundvisninger i takt med, at ventelisten er stor nok. HUSK: At medbringe gyldigt billede-id (kørekort eller pas), da det skal fremvises ved indgangen til Politigården.MØDESTED: Indgangen til Politigården ved Polititorvet.

LOF har mange spændende oplevelser i hele Danmark. Du kan se dem her ved at klikke her: holdtag:oplevdanmark

25-04-2024 kl. 18:00
POL2417