"Reformer Pilates" - Kursus i København

Træning på reformer er anderledes end al anden træning. Reformeren er en maskine der består af fjedre, stropper, en bevægelig bænk og en fodbarre.
Øvelserne kan varieres på utallige måder, og er effektive i forhold til styrke, smidighed og udholdenhed. Maskinen både støtter og udfordrer dig, og øvelserne er målrettede. Træningen på reformer  kan både være let smidighedstræning og blid genoptræning. Ved hjælp af maskinen får du trænet hele kroppen.
Reformertræning henvender sig til alle uanset alder, køn og træningserfaring.BEMÆRK: at dette hold er et hensyntagende hold.
Du skal derfor ved tilmelding på dette hold udfylde en tro & love erklæring, som bekræfter dit behov for denne hensyntagende undervisning. Deltagelse på holdet kan ikke ske, hvis denne erklæring ikke bliver underskrevet. Hvis du har spørgsmål til undervisningen, kan du kontakte underviseren Cecilie på mail: ceciliegry@hotmail.com Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte aftenskolen på tlf.: 92901080 eller på mail: aftenskole@csk.aof.dk

Frederiksberg og Københavns kommune giver forhøjet tilskud til særlige grupper. Hvis du vælger prisen for særlige grupper, så erklærer du på tro og love, at du er enten studerende på SU, lærling med uddannelsesaftale, på efterløn, folke- eller førtidspension, eller modtager arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp, revaliderings-, integrations- eller kontantydelse. AOF kan kræve dokumentation herfor ved tilmelding eller senere.

23-04-2024 kl. 08:30

23-04-2024 kl. 09:30