"Pilates begynder/let øvede" - Kursus i København

Pilates begynder/let øvede.Pilates er sekvenser af langsomme, kontrollerede udførte bevægelser.Effektiv træningsteknik der styrker den dybe stabiliserende muskulatur, og som stimulerer muskelbalance, styrke og udholdenhed.Vi starter med et opvarmningsprogram, så krop og hjerne er klar til at udføre øvelserne. Pilates har altid været brugt, ikke kun af dansere og idrætsudøvere, men også som almindelig træning af kroppen. Du kan også være med, selvom du ikke har trænet de sidste 20 år.Du får slanke stærke og smidige muskler i stedet for korte og kraftige.
Din dybe muskulatur bliver styrket.
Du får en forbedret kropsholdning.
Pilates medvirker til forebyggelse af skader.
Du får forbedret balance og koordination.
Din kropsbevidsthed øges.Du får personlig rådgivning i en afslappende atmosfære.Frederiksberg og Københavns kommune giver forhøjet tilskud til særlige grupper. Hvis du vælger prisen for særlige grupper, så erklærer du på tro og love, at du er enten studerende på SU, lærling med uddannelsesaftale, på efterløn, folke- eller førtidspension, eller modtager arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp, revaliderings-, integrations- eller kontantydelse. AOF kan kræve dokumentation herfor ved tilmelding eller senere.

Aftenskolernes Hus
Tomsgårdsvej 35
2400 København NV

18-04-2024 kl. 16:30
Sandra Athina Vlachakis Larsen
Motion

AOF Storkøbenhavn/Kbh
2300 København S
E: aftenskole@csk.aof.dk

Din dybe muskulatur bliver styrket.
Du får en forbedret kropsholdning.
Pilates medvirker til forebyggelse af skader.
Du får forbedret balance og koordination.

Aftenskolernes Hus
Tomsgårdsvej 35