"Croquis for alle - begyndere og øvede" - Kursus i København

Kunstskolen Larsson & Larsson
Vi tegner croquis så alle kan være med!
For øvede er materiale og redskab frit, mens der fokuseres på blyant/kul for begyndere.
Emner som balance, proportioner og detaljetegning af portræt, hånd og fod gennemgås, og hvis ønsket, mere dybdegående teori om f.eks. krop i perspektiv eller hudfarve. Der gennemgås tegnetekniker som blind-, kontur- og fladetegning, og dermed også skyggelægning med forskellige former for skravering. Alt fra helt korte stillinger til lange studier tegnes. Der er både fælles og individuel undervisning. Hver enkel kursist følges op fra sit niveau og udvikler sin egen streg og udtryk.

Modelpenge må påregnes.
Man har selv redskaber som blyant og papir (helst A3 skitsepapir) med.

Hvis du vælger prisen for særlige grupper, så erklærer du på tro og love, at du er enten studerende på SU, lærling med uddannelsesaftale, på efterløn, folke- eller førtidspension, eller modtager arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp, revaliderings-, integrations- eller kontantydelse. AOF kan kræve dokumentation herfor ved tilmelding eller senere.

Christianshavns Beboerhus
Dronningensgade 34