"Bevægelse og afspænding for gravide" - Kursus i København

Gennem motion og opmærksomhedsøvelser forbereder vi kroppen til fødslen og bidrager til, at du får den bedst mulige graviditet. I løbet af undervisningen styrkes du i at lytte til din krops signaler og i at bevæge dig helt op til fødslen, også selv om det bliver tungere, når du nærmer dig terminen. Vi arbejder hele kroppen igennem med let konditionstræning, dynamiske øvelser, stræk og kredsløbsøvelser. Vi træner og styrker ryg, baller og mavemuskler og imødekommer den udfordring kroppen får i takt med den voksende mave. Styrketræning og afspænding af bækkenbundsmuskulaturen er en naturlig del af undervisningen og forbereder dig til den kommende fødsel og tiden efter.Den sidste del af undervisningen arbejder vi roligt på gulvet med opmærksomhedsøvelser, vejrtrækning, stræk og hensigtsmæssige hvilestillinger, du kan få glæde af både før og under fødslen.  Du kan starte fra ca. 12. uge af graviditeten.

Nyelandsvej 75 A

09-04-2024 kl. 16:45