"Ballet 4-6 år – begyndere" - Kursus i København

Ballet er en kreativ, virkningsfuld og sjov form for motion. Den udvikler rytmesansen, øger smidighed og muskelstyrke, giver en rank holdning og graciøse bevægelser. For at opnå den optimale effekt suppleres på nogle hold med lettere akrobatik/showdance og/eller gymnastiske bevægelser.
Vi tilbyder ballethold fra begyndere til øvede i flere forskellige aldrsgrupper. Se alle hold her.

Medbring
Kom i almindelige gamacher/træningstøj og evt.i balletsko, men det er ikke et krav.
Værd at vide
Holdet er for børn uden voksne. Da vi har erfaret, at det forstyrrer undervisningen, må forældre ikke være med inde i lokalet. Derfor er det vigtigt, at dit barn er tryg ved undervisning uden forælder.
Ved sæsonstart og prøvetimer er forældre velkomne i lokalet i de første ca. 10-15 min., hvor underviseren vil byde velkommen og fortælle kort om sæsonen. Herefter tilrettelægger hver underviser individuelt, hvornår der vil være "kigge på"-dage. Vi opfordrer forældre til mindre børn om at blive i bygningen, mens undervisningen foregår.

FRB, Falkoner Fitness
Sylows Allé 1