"Babyzoneterapi og massage 0-6 mdr." - Kursus i København

På denne workshop får du konkrete redskaber, der gavner dit barns helbred og velvære.Du lærer bl.a. zoner, akupressurpunkter og massageteknikker, der kan bidrage til at forbedre babys søvn, styrke immunforsvaret, hjælpe på fordøjelsen og måske lindre mavekneb, hoste, feber, snotnæser og ondt i ørerne samt løsne spændte muskler.Udover de rent helbredsmæssige gevinster er babyzoneterapi og massage en hyggelig aktivitet fyldt med dejligt nærvær, der styrker båndet mellem forælder og barn og øger kropsbevidstheden samt tryghedsfølelsen.På workshoppen får du udleveret et lille guide med de vigtigste informationer, så du bedre kan huske det hele, når I kommer hjem.Medbring et stort håndklæde og olie efter eget valg.

FAMILIESKOLEN
Nørrebrogade 14 B