"(H) Nærgymnastik" - Kursus i København

Nærgymnastik er motion og samvær for ældre. Kniber det med at komme til gymnastikken - så kommer gymnastikken til digNærgymnastikholdene er oprettede som Hensyntagende hold (-H). Det er kurser der er specielt tilrettelagt for personer, der ikke kan deltage på almindelige hold på grund af en lidelse eller et handicap. Ifølge Folkeoplysningsloven skal man skriftligt erklære sig "handicappet" i forhold til undervisning det aktuelle emne, fordi der ydes særlige tilskud til disse små hold. Max. 7-8 deltagere pr. hold. Tro og love erklæring afgives til underviseren/LOF første mødegang.Nærgymnastik
- gør dig bedre til at klare hverdagens gøremål
- er for dig, der er ældre, mindre mobil og bor i Københavns KommuneHvor foregår det?
I beboerlokaler, i ældreboliger, på Sundhedscenter Østerbro eller andre lokaler tæt på din bolig. Der vil være stole til de, der har behov for at lave gymnastik siddende.Hvad tid?
Nærgymnastikken foregår fortrinsvis i dagtimerne - 1 gang om ugen i 1½ time - så vidt muligt året rundt.
Se nærmere på de enkelte hold.Hvem underviser?
Gymnastikken ledes af en lærer, der er uddannet som f.eks. fysioterapeut eller afspændingspædagog.Kontakt Lofskolen på tlf 45 80 67 00 for yderligere oplysninger om holdene i Nærgymnastik - evt. oprettelse af nye hold, der hvor du bor.

Sjælør Boulevard 175

Træningsal
N13-03

Se nærmere på de enkelte hold.Hvem underviser?
Gymnastikken ledes af en lærer, der er uddannet som f.eks. fysioterapeut eller afspændingspædagog.Kontakt LOF-Skolen på tlf 45 80 67 00 for yderligere oplysninger om holdene i Nærgymnastik - evt. oprettelse af nye hold, der hvor du bor.

06-05-2024 kl. 15:30
N01-03