"(-H) Bevægelse i vand for gravide med bækken- og rygsmerter" - Kursus i København

Dette hold er for dig, der er gravid og har ondt i bækken og/eller ryg - hvad enten smerterne er opstået i graviditeten eller før graviditeten.
Vi arbejder med både kondition og styrketræning, men laver også blide bevægelser, der kan medvirke til at lindre smerter. Derudover laver vi udspænding og afspænding og har fokus på smertelindring og smertehåndtering i dagligdagen.
Det varme vand lindrer smerterne og giver mulighed for at lave bevægelser og øvelser, der kan være svære at lave på land, når man har ondt i bækken og ryg.Dette hold er tilrettelagt for deltagere, der er så besværet af deres smerter, at de har brug for undervisning på små hold.

DGI-byen
Tietgensgade 65