"Italiensk III" - Kursus i Gentofte

Til dig som kan holde en samtale i gang og kan læse, forstå og sammenfatte indhold af enkle tekster (som for eks. avisartikler).
Vi vil bruge en lærebog samt andet materiale som fotokopier fra andre bøger, aviser, sange mm. Undervisning bygger på et dynamisk og for det meste mundtligt samspil med kursisterne. Der er fokus på dine behov og præferencer (f.eks. emner du er mere interesseret i).
Parliamo molto italiano in classe! Skriv til gielle@inventati.org, hvis du vil vide mere!

Engelsborgskolen
Engelsborgvej 66
2800 Kongens Lyngby

24-04-2024 kl. 17:00
Giovanni Loise
Lokale A01, st.

AOF Lyngby
2860 Søborg
E: gladsaxe@aof.dk

Vi vil læse en italiensk bog tilpasset til niveauet og vi vil også bruge andet materiale som fotokopier fra andre bøger, aviser, sange mm. Undervisning bygger på et dynamisk og for det meste mundtligt samspil med kursisterne. Der er fokus på dine behov og præferencer (f.eks. emner du er mere interesseret i).

Engelsborgskolen
Engelsborgvej 66