"Body SDS – grundtræning" - Kursus i Gentofte

Et unikt, dansk træningssystem, der afhjælper det moderne menneskes fysiske og psykiske skavanker. Regelmæssig træning vil forbedre bevægeligheden i låste led og i spændte, usmidige muskler.

Resultatet er styrke, smidighed og harmoni i krop og sind. Gennem den dynamiske træning af samtlige muskler og led, stimuleres kroppens selvhelbredende egenskaber, og de indre organer udrenses.

I grundtræningen træner vi kondition og styrke med stor fokus på kroppens led og muskler. Vi kommer hele kroppen igennem, og du vil med træningen opleve en bedre smidighed, en øget kropsbevidsthed og mere ro i din krop. Derudover oplever mange, at småskavanker og smerter bliver mindre eller forsvinder helt.

Vi træner i bare tæer og træningstøj.

Sorgenfriskolen
Kongevejen 55
2800 Kongens Lyngby

01-04-2024 kl. 17:00
Tabita Jacobi
Gym.sal

FOF København
1799 København V
E: hej@fofkbh.dk

Vi træner i bare tæer og træningstøj.

Engelsborgskolen
Engelsborgvej 66