"Syning og tilskæring - torsdag formiddag" - Kursus i Frederikssund

LOF SYSKOLEN råder over symaskiner og overlockere. Men du skal selv medbringe dit eget sygrej. Du er også velkommen til at tage din egen symaskine med, det er dog en forudsætning, at din maskine er i orden (vi reparerer ikke).Syning for både begyndere og øvede.Undervisningen foregår ved individuel vejledning, hvilket giver dig mulighed for at lave præcis det, du ønsker. Ingen idéer er hverken for store eller små.Du vil få inspiration i forhold til de nye trends som rører sig, smarte snit og nye detaljer. Du vil lære teknikker, der giver tøjet den rigtige finish og sidst, men ikke mindst hyggeligt samvær med andre, der er lige så vilde med at sy som du er.Butikken bugner altid af de nyeste stoffer og spændende sytilbehør, mønstre og meget andet, som kan købes på kurserne.Meld dig til nogle hyggelige og produktive timer i syskolen!Vær opmærksom på at undervisningen starter på det angivne tidspunkt, og at lokalet ikke kan benyttes før. Ligeledes skal lokalet tømmes og afleveres i ryddet stand ved undervisningens ophør.

Syhjørnet
Askelundsvej 2G