"Syning og tilskæring - mandag formiddag" - Kursus i Frederikssund

LOF SYSKOLENSy lige det, du ønsker. Ingen idéer er for store eller for små. Meld dig til hyggelige og produktive timer i syskolen!Syhold for både begyndere og øvede. Undervisningen foregår ved individuel vejledning.Du får inspiration til smarte snit, nye detaljer og trends. Du lærer teknikker, der giver tøjet den rigtige finish og oplever hyggeligt samvær med andre, der også er vilde med at sy.LOF SYSKOLEN råder over symaskiner og overlocker. Medbring eget sygrej og evt. din egen symaskine (velfungerende!)Sted: Syhjørnet, Askelundsvej 2G, Frederikssund, hvor du også kan købe dine materialer. Butikken sælger de nyeste stoffer, samt spændende sytilbehør, mønstre osv.Vær opmærksom på at undervisningen starter på det angivne tidspunkt, og at lokalet ikke kan benyttes før. Ligeledes skal lokalet tømmes og afleveres i ryddet stand ved undervisningens ophør.

Syhjørnet
Askelundsvej 2G