"Tværfløjte" - Kursus i Frederiksberg

Undervisningen i TværfløjteJordi underviser tværfløjte i begynder, øvede og konservatorieniveau. Hans undervisning er fleksibel og er baseret på Jordis egen erfaring med at skabe musik, og har et udarbejdet undervisningsprogram til alle niveauer, men input fra eleverne er altid velkomne.
Jordi mener, at fløjten deler teknik med sangen, og undervisningen vil have fokus på:
- Vejrtrækning
- Luft-flow
- Artikulation
- Sound
Man blæser ikke i fløjten, men synger.Repertoiret spænder bredt fra det klassiske til det rytmiske og folkelige, alt efter ønske.

Deltagerne undervises 45 minutter pr. mødegang. Undervisningstidspunkt aftales med underviseren på mail jordigendra@andorra.ad. Hvis du har spørgsmål til undervisningen, kan du kontakte Jordi på mail: jordigendra@gmail.com

Frederiksberg og Københavns kommune giver forhøjet tilskud til særlige grupper. Hvis du vælger prisen for særlige grupper, så erklærer du på tro og love, at du er enten studerende på SU, lærling med uddannelsesaftale, på efterløn, folke- eller førtidspension, eller modtager arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp, revaliderings-, integrations- eller kontantydelse. AOF kan kræve dokumentation herfor ved tilmelding eller senere.

Skolen på Nyelandsvej
Nyelandsvej 23