"Spring ud som forfatter!" - Kursus i Frederiksberg

Kurset henvender sig til alle, der går med en forfatter i maven, og som vil have inspiration, redskaber og sparring til at skrive egne litterære værker.
Med enkle og sjove skriveøvelser dykker vi ned i forskellige genrer, som f.eks romantekst, tv-seriemanuskripter og autofiktion.

Der er fokus på, hvad du brænder for at skrive og hvordan du kan få etableret en givende skriverutine.
På kurset bliver der også mulighed for at dele de tekster man arbejder med i plenum - og én til én sparring med Mikkel om, hvor du er i din skrive proces.

Kurset kræver ingensomhelst forkundskaber andet end lysten til at skrive.Jeg hedder Mikkel Trier Rygård er 44 år gammel og bor på Nørrebro.
Til daglig arbejder jeg som dramatiker, og forfatter med egne skriveprojekter og med manuskripter til Tv og teater.

Jeg har netop afleveret manuskript til teaterforestillingen Ønskebarnet, der handler om familiemønstre og skriver desuden på romanen Regnbuefar, der tager afsæt i en teaterforestilling, som jeg skrev til Det Kongelige Teater.

Min undervisning fokuserer på en kreativ og legende tilgang til det at være forfatter, og en af mine store passioner er at hjælpe folk i gang med at skrive og med at få deres værker ned på papiret og ud i verden.

Lindevangsskolen
P. G. Ramms Alle 26