"Senior yoga" - Kursus i Frederiksberg

Døjer du med skavanker og har lyst til at prøve yoga?

Så er dette hold lige noget for dig. Dette hold er for begyndere og letøvede. Det er aldrig for sent at starte med yoga.
Vi vil styrke og smidiggøre kroppen, træne fokus/koncentration og indlæringsevne. Vi vil stabilisere nervesystemet og stimulere kroppens egen evne til genopbygning via dejlige støttende stillinger. Alle er velkomne, som de er. Der vil være individuelle instruktioner, og der vil blive lagt stor vægt på at bevæge sig i overensstemmelse med at ville forebygge og skabe en god sikker positur, samt balance.

Medbring: Yogamåtte og tæppe.

BEMÆRK: At dette hold er et hensyntagende hold. Dette betyder, at der max. er 7 deltagere på holdet, hvilket giver underviseren mulighed for at tage individuelle hensyn til hver enkel deltager.
Du skal derfor ved tilmelding på dette hold udfylde en tro & love erklæring ved første mødegang, som bekræfter dit behov for denne hensyntagende undervisning.
Deltagelse på holdet kan ikke ske, hvis denne erklæring ikke bliver underskrevet.

Hvis du har spørgsmål til undervisningen, kan du kontakte underviseren på mail: jsj@yoga-kbh.dk

Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte aftenskolen på mail: aftenskole@csk.aof.dk eller tlf.: 92901080.

Frederiksberg og Københavns kommune giver forhøjet tilskud til særlige grupper. Hvis du vælger prisen for særlige grupper, så erklærer du på tro og love, at du er enten studerende på SU, lærling med uddannelsesaftale, på efterløn, folke- eller førtidspension, eller modtager arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp, revaliderings-, integrations- eller kontantydelse. AOF kan kræve dokumentation herfor ved tilmelding eller senere.

Medborgerhuset Danasvej
Danasvej 30 B
1910 Frederiksberg C

30-04-2024 kl. 09:00
Ulla Elena Nielsen
Medborgersalen - 2.sal

AOF Storkøbenhavn/Frb
2300 København S
E: aftenskole@csk.aof.dk

Døjer du med skavanker og har lyst til at prøve yoga?

Medbring: Yogamåtte og tæppe.

Medborgerhuset Danasvej
Danasvej 30 B