"Rytmik, leg og bevægelse for 1-2 årige" - Kursus i Frederiksberg

Gennem musik, sang, leg og bevægelse vil børnene få styrket deres sansemotoriske udvikling samt musikalitet og sprog.Vi skal have gang i labyrintsansen ved at dreje, trille, vende på hovedet og meget andet, mens følesansen stimuleres vha. massagelege. Vi skal knokle og tumle og have gang i hele kroppen for at styrke muskel-led-sansen, så barnet får de bedste muligheder for at opnå nye motoriske færdigheder.Børnene opfordres til at bevæge sig alsidigt, improvisere og eksperimentere med deres helt egne bevægelser, hvor motivation og glæde ved musik og bevægelse er i fokus. Vi skal eksperimentere med lyde vha. rytmeinstrumenter, synge og lege med faldskærm, flotte tørklæder, bolde mm. Både børn og voksne deltager aktivt, så det er en god idé med tøj, som det er rart at bevæge sig i.

Dirch Passers Allé 4

23-04-2024 kl. 14:00