"Pilates begynder/let øvede" - Kursus i Frederiksberg

Pilates begynder / let øvede.Pilates er sekvenser af langsomme, kontrollerede udførte bevægelser.Effektiv træningsteknik der styrker den dybe stabiliserende muskulatur, og som stimulerer muskelbalance, styrke og udholdenhed.Vi starter med et opvarmningsprogram, så krop og hjerne er klar til at udføre øvelserne. Pilates har altid været brugt, ikke af kun af dansere og idrætsudøvere, men også som almindelig træning af kroppen. Du kan også være med, selvom du ikke har trænet de sidste 20 år.Du får slanke stærke og smidige muskler i stedet for korte og kraftige.
Din dybe muskulatur bliver styrket.
Du får en forbedret kropsholdning.
Pilates medvirker til forebyggelse af skader.
Du får forbedret balance og koordination.
Din kropsbevidsthed øges.
Du får personlig rådgivning i en afslappende atmosfære. For yderligere information vedr. undervisningen kontakt underviseren direkte.

OBS: Man skal selv medbringe sin egen måtte.

Frederiksberg og Københavns kommune giver forhøjet tilskud til særlige grupper. Hvis du vælger prisen for særlige grupper, så erklærer du på tro og love, at du er enten studerende på SU, lærling med uddannelsesaftale, på efterløn, folke- eller førtidspension, eller modtager arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp, revaliderings-, integrations- eller kontantydelse. AOF kan kræve dokumentation herfor ved tilmelding eller senere.

Medborgerhuset Danasvej
Danasvej 30 B
1910 Frederiksberg C

30-04-2024 kl. 17:45
Hanne Vang Hansen
Medborgersalen - 2.sal

E: aftenskole@csk.aof.dk

Power Pilates styrker din kernemuskulatur og øger bevægeligheden i kroppen, så du bliver stærk og smidig.
I vores undervisning har vi fokus på at du følger din egen naturlige vejrtrækning.
Vi træner hele kroppen dynamisk hvor vi kombinerer de grundlæggende pilates øvelser og teknikker med mere styrkeprægede øvelser.
Udover styrke og mobilitet, har vi fokus på kropsholdning, balance og kropsbevidsthed.
Formålet med vores træning er at du får eller bevarer en sund, stærk og velfungerende krop.

Hermeshallen
Steenwinkelsvej 19