"Olie-/akrylmaleri" - Kursus i Frederiksberg

Kom og lær at male med olie- og akrylfarver. Undervejs vil der væreorientering om komposition, optegning, farvelære, farveblandninger, bindemidler, forskellige moderne- og klassiske teknikker, som a la prima- og lagdelt maleri. Undervisningen vil blive tilrettelagt og tilpasset elevernes behovHoldet er for begyndere og øvede.
Der skal forventes udgift til farver, penmaling, papir/lærred sler, m.v.: 300 - 400 kr.
Den første mødegang vil jeg gennemgå praktiske oplysninger, om forslag til -, brug af - og kvalitet på forskellige materialer, samt hvor disse kan købes billigst og med elevrabat.
Jeg er udøvende og udstillende billedkunstner. Medlem af Kunstnersamfundet.

Se mere på min hjemmeside: http://www.hakannystrom.dk
For yderligere information vedr.dette kursus er du velkommen til at ringe til mig på tlf: 38790691

Frederiksberg og Københavns kommune giver forhøjet tilskud til særlige grupper. Hvis du vælger prisen for særlige grupper, så erklærer du på tro og love, at du er enten studerende på SU, lærling med uddannelsesaftale, på efterløn, folke- eller førtidspension, eller modtager arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp, revaliderings-, integrations- eller kontantydelse. AOF kan kræve dokumentation herfor ved tilmelding eller senere.

Lindevangsskolen
P. G. Ramms Alle 26
2000 Frederiksberg

02-04-2024 kl. 19:00
Håkan Nyström
Tegn/form, 4 sal

AOF Storkøbenhavn/Frb
2300 København S
E: aftenskole@csk.aof.dk

Der skal forventes udgift til farver, pensler, maling, papir/lærred m.v.: 300 - 400 kr.
Jeg er udøvende og udstillende billedkunstner. Medlem af Kunstnersamfundet.

Se mere på min hjemmeside: http://www.hakannystrom.dk

Lindevangsskolen