"Førstehjælp til babyer og børn" - Kursus i Frederiksberg

Næst efter den store glæde over at have fået et barn, kommer frygten for at miste det igen. Hvis det værst tænkelige skulle ske og dit barns liv var i dine hænder, kan du så yde den førstehjælp, der skal til? Sygeplejerske Camilla Gaardbo, der er indehaver af Små Liv, klæder dig på til at kunne handle, hvis uheldet pludselig er ude.Der er tale om en workshop, hvor du i løbet af et par intensive timer får viden om den mest basale førstehjælp, så du føler dig godt klædt på til at håndtere både mindre skader og mere alvorlige uheld. Ved workshoppen gennemgås bl.a.
– Spærrede luftveje
– Hjertestop Workshoppen er målrettet forældre på barsel og undervejs er der naturligvis plads til amning, trøst, bleskift osv.Gravide samt bedsteforældre og andre interesserede er naturligvis også velkomne.For at få bedst muligt udbytte er der et begrænset deltagerantal og forhåndstilmelding er nødvendig.

22-04-2024 kl. 10:15

04-05-2024 kl. 09:00