"Ballet sommercamp – børn 4-7 år – 3 dage i sommerferie" - Kursus i Frederiksberg

Er du vild med ballet – og kan du danse løs i flere timer?

Kom og få en sjov og lærerig oplevelse sammen med andre balletglade dansebørn i sommerferien. Vi skal danse ballet med lærerige øvelser gennem sjov, leg og piruetter.

Ved siden af ballettræningen vil vi også arbejde med eventyrets mennesker, og hvordan de ser ud i fortællingerne som figurer. Vi vil bruge al mulig musik fra »Frost« til »Nøddeknækkeren«.

Kurser i ballet for børn er en kreativ, effektiv og sjov form for motion for børnene. Ballet for børn er en kombination af sjov, leg og motorik, samtidig med at børnene lærer grundtrinene i ballet.

Sommercampen er for både drenge og piger, og alle kan være med – både nye og nuværende elever. Det vigtigste er, at du har lyst til at danse masser af ballet og møde nye venner.

Medbring
Drikkevarer og en god madpakke.

Værd at vide
Campen er for børn uden forældre. Da vi har erfaret, at det forstyrrer undervisningen, må forældre ikke være med inde i lokalet. Derfor er det vigtigt, at dit barn er tryg ved undervisning uden forælder. Den første dag er forældre dog velkomne i lokalet i de første ca. 10-15 min., hvor underviseren vil byde velkommen og fortælle kort om dagenes forløb.

På vores kurser i ballet for børn skal dit barn have tøj på, man kan bevæge sig i. Det kan være almindelige gamacher eller træningstøj. Det er vigtigt at have nogle ordentlige balletsko på, så fødderne kan strækkes. Skoene skal helst være med ruskindssål, og det kan anbefales at købe rigtige balletsko.

FRB, Falkoner Fitness
Sylows Allé 1
2000 Frederiksberg

01-07-2024 kl. 10:00
Tina Mariager
Lok.2

FOF København
1799 København V
E: hej@fofkbh.dk

Er du vild med ballet – og kan du danse løs i flere timer?

Medbring
Drikkevarer og en god madpakke.

Værd at vide

FRB, Falkoner Fitness