"Babyrytmik 5-8 mdr." - Kursus i Frederiksberg

Kom og syng og bevæg dig sammen med din baby - alle kan deltage.45 minutter fyldt med nærvær, glæde og samvær med andre mødre/fædre og deres skønne babyer, mens vi leger med rasleæg, tørklæder, faldskærm, tæpper og andet godt.Du stimulerer og styrker dermed din babys primære sanser, motorikken, musikaliteten, kropsbevidstheden og sproget.Undervejs vil der være masser af inspiration til skønne babylege, I også kan lege derhjemme.

Dirch Passers Allé 4

02-04-2024 kl. 12:00