"Afrikansk dansemotion" - Kursus i Frederiksberg

Vi laver bevægelser fra vestafrikansk dans,hvor der er fokus på hele kroppen. Få bedre kondition, fornemmelse for rytmer og gradvis større koordineringsevne.
Vi starter med opvarmning med fokus på bestemte dele af kroppen, en generel opvarmning, og dernæst grundtrin. Derefter har vi en lille serie, hvorefter vi slutter af, med afspænding og udstræk. Vi danser til det både nyt og gammel musik fra Afrika, musik der har et afrikansk tema og trommemusik. Alle som har lyst til at danse med er velkommen.

Har du spørgsmål til indholdet, kan du kontakte underviseren på: odiledk@yahoo.dk

Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte aftenskolen på mail: aftenskole@csk.aof.dk eller tlf.: 92901080.

Frederiksberg og Københavns kommune giver forhøjet tilskud til særlige grupper. Hvis du vælger prisen for særlige grupper, så erklærer du på tro og love, at du er enten studerende på SU, lærling med uddannelsesaftale, på efterløn, folke- eller førtidspension, eller modtager arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp, revaliderings-, integrations- eller kontantydelse. AOF kan kræve dokumentation herfor ved tilmelding eller senere.

Skolen ved Søerne
Niels Ebbesens Vej 10