"(-H) Sang og stemmetræning for lungepatienter" - Kursus i Frederiksberg

Du tænker nok ikke på sang som det første, når du har en lungesygdom, men det hjælper rigtigt meget at træne blandt andet åndedræt, støtte og lydgivning. Ved træning lærer du nemlig, hvordan du bedre kan udnytte den luft, du har til rådighed i lungerne.  På kurset arbejder vi med, hvordan du kan trække vejret på en måde, så du ikke føler, at du skal hive efter vejret eller ikke har så meget luft til at tale/synge. De teknikker du lærer under stemmetræningen, vil du kunne bruge overalt, hvor du færdes, og vi vil også bruge dem i de sange, vi synger sammen. Det at synge sammen med andre er en glæde i sig selv, og du vil opleve et utroligt dejligt fællesskab, som rækker ud over den fysiske træning med kroppen og lungerne.Sang og stemmetræning er ikke tænkt som ”behandling”, men som træning og socialt samvær, der giver glæde.Vi træner 2 x 45 minutter 1 gang om ugen, hver anden mandag fra kl. 10.30-12.00. Ring gerne til underviser Anne-Marie Christiansen på tlf.nr. 51 27 36 10 for at høre om, hvordan du kan have glæde af undervisningen.

KU.BE
Dirch Passers Allé 4