"Kreativ sommercamp for børn - Malling" - Kursus i Aarhus

Sommercampen er et kreativt tilbud til børn, der elsker at tegne, male, bygge, og eksperimentere. Det bliver en uge fyldt med sjov og socialt samvær både indendørs og udendørs. Selvom emnerne for årets sommerskole ikke er helt fastlagt endnu, er vi i gang med at planlægge spændende aktiviteter som grafik, maleri, foto, land-art og skulptur – alt sammen for at sikre en alsidig, hyggelig og sjov uge.På campen får børnene mulighed for at afprøve deres egne ideer, lære nye teknikker og eksperimentere frit. Vi vil både lave hurtige skitser og udforske idéer i fællesskab samt fordybe os i detaljerne. Undervisningen tilpasses den enkeltes alder og færdigheder.Underviseren, Tina, er lærer, billedkunstlærer og kunstner. Hun har været tilknyttet Fælles Fritid siden 2020 og har undervist både børn og voksne i kunst. Udover sin undervisning arbejder Tina også med egne kunstprojekter.Udover kursusprisen skal hver elev betale 150 kr. til materialer. Betalingen af materialer sker direkte til Tina på mandag eller tirsdag enten via MobilePay eller kontant.Der er plads til 12 børn på holdet. Hvis holdet er fuldt booket, er du velkommen til at skrive dit barn op på ventelisten.Alder: 8-13 år.Kontakt Tina på tinafkjer@gmail.com, hvis dit barn falder uden for aldersgrænsen.

Jordbrugets Uddannelses Center
Damgårds Alle 5