"Afspænding og bevægelse - Tilst" - Kursus i Aarhus

Glad motion M/K 60 +

Glad motion er for alle, der ønsker at holde kroppen i gang. Vi laver enkle øvelser, med fokus på stræk/styrke, balance, kondition, åndedræt, smidighed, koordinering, hjernetræning og kropsbevidsthed. Øvelser fra Yoga, Effekt og Pilates, vil indgå i undervisningen. Vi bruger småredskaber, som bolde og elastikker. Der trænes til god musik og afsluttes med en guidet afspænding.  Vi skal være aktive, men tempoet bestemmer du selv, så her er plads til alle.

TST Aktiv Center
Tilst Skolevej 13A